Op dit moment nemen wij tijdelijk geen grote partijen boeken en CD’s meer aan omdat ons magazijn vol zit. We laten weten wanneer doneren weer mogelijk is. Bedankt voor uw begrip.

2 gedachten over “Inname grote partijen boeken/cd’s on hold”

  1. Joke Evers

    Is het ook mogelijk boeken op te halen?
    Ik ben niet mobiel, maar heb wel boeken die nog mooi zijn.

    1. Beste mevrouw Evers,

      In de regel halen wij geen boeken op, in sommige gevallen maken wij een uitzondering, bijvoorbeeld wanneer de aangeboden boeken goed verkoopbaar zijn en de gever niet over vervoer beschikt. Echter op dit moment nemen wij tijdelijk geen boeken aan omdat ons magazijn vol zit.

      We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

      Met vriendelijke groet,
      Gertine van der Vliet

Reacties zijn gesloten.